onsdag, januari 05, 2011

dags att planera!

Snart är det dags att kicka igång vardagslivet. På lördag lämnar Johannes Piteå och tuffar tåg till stockholm. För oss som stannar kvar gäller det att organisera och planera tillvaron så att det går så smidigt som möjligt att inte ha en till vuxen närvarande. Jag vill komma igång med träningen igen, äta bra mat och vara någorlunda glad mamma. Jag kommer att jobba halvtid och plugga halvtid och det ska bli väldigt intressant att se hur den kombon fungerar ihop med den nya vardagen. Jag måste säga att jag gruvar. Kanske mest för att orken inte ska räcka till när vi alla är trötta efter jobb och förskola. Förhoppningsvis gör den stundande löpträningen mig grymt endorfinkickad och glad. Måste bara hitta hål i schemat!

Om ni inte redan sett det, nu ligger vårt finfina hus ute på hemnet!

Inga kommentarer: