söndag, januari 02, 2011

höjdpunkter 2010, del 4


I samband med stockholm halvmara, som var träningsmålet under 2010, åkte jag och Johannes ner till storstan själva. Vi bodde på hotell i stan och umgicks med varandra och våra vänner. En väldigt lyckad resa!


Stockholm Halvmaraton-Jag var väldigt nervös inför loppet, men när väl starsignalen ljöd och jag kom iväg så var det lugnt. Banan gick runt stockholm och var lättsprungen och vacker. Mitt mål var egentligen att fullfölja men hade under sommaren börjat hoppas på att göra en tid på runt 2 timmar. det gick som på räls och jag gick i mål på 2:00:06


Hösten 2010 började jag studera dramapedagogik C på distans. En utmaning för huvudet och även för familjelivet, då jag hade relativt många studieträffar i Gävle. Sett i backspegeln så är jag stolt och glad över att vi fixade det så bra, vilket team familjen Lidström är :)


Barnen klär ut sig i samband med halloween

Sista trippen till Gävle åt vi middag med utsikt över bocken. Jag hörde sedan att den klarade sig i år.

Luciafirandet blev en stor favorit för Majken som sedan december sjunger pepparkaksgubbar minst fem sex gånger per dag!



Årets muminpepparkakshus blev en succe- åtminstone på facebook :)
Knappar med magneter som jag gav bort i julklapp
Årets sista dagar ägnades åt att städa och rensa här hemma inför fotografering. 2010 blev det sista hela året som boende i Piteå. Nu väntar nya äventyr...

3 kommentarer:

Maria sa...

Kul att se ert år!

StockholmHotell.se sa...

Har också sprungit Stockholm halvmara, jag var riktigt stolt efteråt.

caroline sa...

hallå! ser att ert hus kommit ut nu till försäljning!!!! verkligen jätte fint och speciellt! hoppas att det blir budgivning! kram o lycka till!