söndag, januari 16, 2011

en ny vecka

Det börjar dra ihop sig. I veckan har vi visning av huset för, vad vi hoppas, ivriga spekulanter. Under veckan som varit har vi hittat en lägenhet, förhandlat om den och nästan nästan köpt den- för att sedan ångra oss och direkt hitta ett nytt intressant objekt. När vi vet att huset är sålt går vi vidare i våra lägenhetsplaner. I slutet på januari flyger jag ner och går på visning. Håller tummarna för att priserna inte skenar iväg.

Helgen har bestått av husfix, rensning och Solsidan. Jag har klämt hela säsong 1 mitt i flyttivern. Och skrattat. Fint att säsong 2 börjar ikväll!

Känner mig väldigt träningsivrig. Har sprungit tre kortare sträckor på löpbandet under veckan. Flåsat och flämtat och bannat mig själv för att min pause blev för lång. Samtidigt tror jag att jag behövde den, för nu är lusten tillbaka. Ser fram emot att bli helt frisk och kunna öka tempot. Kanske kanske blir det premiärmilen i sthlm om vi har hunnit flytta ner då. Ser fram emot årets tävlingar!!!

Inga kommentarer: