måndag, november 27, 2006

ny vecka väntar

Idag ska jag på en välförtjänt ansiktsbehandling i 1,5 timme. Egentligen hade jag behövt jobba och planera, men ibland måste man få lite egen tid. Ikväll kommer pija Lindenbaum ( eller hur den nu stavas) , hon som gjort Gittan och Älgbrorsorna, Lill-Zlatan och morbror raring mm till Krokodils ordmånsträffar kl 20. Jag vill gå, hoppas att jag orkar. Molly har dock chockat hela familjen med att sova till halv nio idag. Jag vet inte om det beror på att hon är lite krasslig eller bara tillfälligt morgontrött. Det innebär iallafall att vi har fått sova ordentligt inatt-Hurra.

Veckan som kommer är fullspäckad av jobb. Skellefteå tis-lör, med premiär på vintersagorna fre 1 december kl 14-15 i stadsparken. Alla som vill och kan är naturligtvis välkomna. Entre= gratis. Jag spelar en myra.

Näst helg räknar vi med att kunna flytta in grejor i sovrummet. Fantastiskt!

2 kommentarer:

Mari sa...

Jag skulle gärna vilja se dig som myra, men det är lite långt att åka. Markus undrar dock om du inte har plats för någon som spelar amöba. Han känner sig rätt van med den rollen. *s*

Anonym sa...

Se upp så du inte blir en arbetsmyra, det är bra att du unnar dig lite.
Skulle också vilja se dig som myra, hoppas att det dyker upp på bloggen.
Härligt att få flytta in i sovrummet!
/Kram Lisette