måndag, juli 30, 2007

Blåbär i frysen betyder paj och bullar och muffins... i framtiden


Idag har jag haft huvudvärk hela dan. Trots det har jag läst ut sista Harry Potter och nöjd och belåten andats ut. Nu återstår bara att hitta en ny bok att mala igenom. Jag är i en mkt kräsen fas och orkar bara med vissa lättsamma lättlästa underhållande texter.
Vi har firat Markus som fyllt år ( Grattis!!! Värsta fikat och trevligt sällskap) och Johannes och Molly plockade massvis med blåbär medan jag låg i dvala hemma och botade den värsta smärtan. Sen blev det auktion i Badhusparken, dock inga riktiga fynd den här gången. Nu har jag betalat tråkiga räkningar och känner mig redo för sömn. Imorgon får vi se hur mkt jag gått upp sista tiden, det är dags för MVC möte nr 2. På onsdag åker vi till STHLM på semester. Det ska bli fantastiskt!

3 kommentarer:

Maria Kvickström Enquist sa...

Grattis till de 10 åren!
Ska bli kul att få umgås med er i Stockholm också... tack för senast förresten!
Kram från oss i Rotan (som för närvarande sitter i ett mycket grått och regnigt Jokkmokk)

Cissi sa...

Hej Hanna! Tror tyvärr att jag fick din huvudvärk idag... kom på nu när jag gick in på din sida att jag drömt om dig inatt. Du kom till mig med blåbärskakor av olika slag och det var bara att välja vilken jag ville ha, undrar var jag fick det ifrån... hihi...

Hanna sa...

Tack Maria! Ska bli toppen att ses igen och att få se ert nya hus!

Cissi, skrattade gott åt din dröm. Kul att jag spökar där!