söndag, augusti 30, 2009

dagen D

så befinner vi oss vid startlinjen om några få timmar. Om ynka 20 minuter sätter vi oss på bussen om gärdet. Voijne voijne, hur ska detta gå?

Springstatus 30 augusti:

Senaste träning: två veckor sedan, ca 6 km, på undermålig tid. Fortfarande känningar av förkylning

Fysisk hälsa: ont i halsen, lite täpp i näsan. Dock inte värre än det varit senaste månaden. Lätt huvudvärk.

Mental inställning: tänk positivt tänk positivt tänk positivt! ( ahhhhaaa)

Gjort dagarna innan: shoppat, ätit, shoppat, ätit osv

kläder och skor: korta tights, T-shirt, sockar och snusnäsduk. Saknar kepa. Nya skor trots att jag inte hunnit springa in dom tillräckligt. Preparerar med skavsårsplåster.

I lurarna: min vanliga spingmusik från Ipoden. Har inte tid att lista mer än så.

Väder: ska bli runt 17 grader och lite moln. Perfekt! ( jag hatar att spinga i gassande sol

Mål: att kunna ta mig runt på egen hand. Gärna under 60 minuter förutsatt att kroppen och hälsan håller- förutsättningarna för dagen får dock styra, jag ska inte vålda med mig själv!

Håll tummarna!

Håll tummarna för att jag tar mig runt!

1 kommentar:

charlotte sa...

Lycka till och ta det lungt i spåret,jag hjälper till i tanken.
Du är så duktig. kram kram