måndag, augusti 10, 2009

jag sa väl att augusti är bäst

Igår var vi trötta efter en MYCKET lyckat surströmmingsfest i Roknäs hos min kära och högt värderade frisör. Sen kalasade vi vidare hos Siri och Markus som firade gemensam födelsedag och efter pizza i trädgården åkte vi till Hammenviken i Öjebyn och badade fast klockan hann bli efter sex. Ljuvlig temperatur i sjön och många barndomsminnen för mig och lillebror David som bott granne med just det vattnet i 5 år. Precis lagom till hemmfärd började det regna och vi kappkörde med regnmolnen för att hinna rädda vagnen som var ute hemma.

En lång och drömlös natt senare tänker jag att jag älskar Augusti. Ja, det gör jag.

På fredag fyller jag år igen och ni som har tid och lust får gärna komma och fika på eftermiddagen/kvällen. Jag är ledig hela dagen så hör av er om ni är detsamma , då kanske jag kan erbjuda både förmiddags och eftermiddagskaffe.

Inga kommentarer: