måndag, juli 12, 2010

målet närmar sig

Igår sprang jag 5 gånger 3.5km rundan på grisberget. Är det ngn som vet om sträckanvisningen stämmer? Isåfall är det inte så långt kvar till de där åtråvärda 2,1 milen i september. Tiden på ovanstående sträcka slutade på 1.31.15 och jag sackade betydligt i slutet. Orken var det inget fel på och flåset känns bra, men jag känner av ryggslutet när jag springer längre sträckor och tänker att jag behöver träna mer mage/rygg och styrketräning för att förebygga skador. Nåja. Det hinns med det oxå. Och idag känns kroppen ok om än lite stel och det blev vilodag förutom några simmvändor i hammenviken! lovely!

Har börjat tänka tanken att det kanske blir simträning i vinter. Det där med cykel avvaktar jag än så länge....

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Hanna!

Du springer fort numera!

Vi ställer upp med ett mixat lag till PDOL persen men du är välkommen att utmana oss

Mvh //Kurt