söndag, juli 11, 2010

solig dag

Började med hiskelig huvudvärk och förundras över hur lite alkohol jag kan förtära och ändå drabbas av denna plåga dagen efter. Nåja. En alvedon och någon timme senare var det värsta över och vi drog ut i sommarvärmen. Dagen tillbringades på finfina stugan vid degerberget som Jills föräldrar äger. Barnen lekte fritt och vi lapade sol, fikade och pratade.

Efter hamburgarmiddagen sov jag en stund och nu hoppas jag ta mig ut på ett distanspass medan resten av familjen gör kväll.

Tvn har föresten lagt av. Eller dosan. Så det blir direktsänd fotboll på datorn för Johannes. SVTplay- we love u!

1 kommentar:

jl sa...

Rätt lag vann!
Innan matchen höll jag på Holland, men dom spelade så fult och försökte döda matchen så jag svängde helt om och höll på La Roja. Un golazo de Iniesta hizo justicia y vale un Mundial! Campeones!