söndag, juni 12, 2011

baksmälla

Jag vet inte om det blev ett för stort endorfinpåslag av sista veckans sommarvärme, men när jag vaknade imorse och såg det gråa kalla utanför kände jag mig ovanligt låg. Sen har dagen fortlöpt på samma deppiga sätt. Jag och ungarna har försökt hålla sams men peppen att hitta på något har inte infunnit sig.

Ett knep som jag brukar ta till när det mesta känns trist är att lista sånt jag längtar till eller vill göra, att ha något att se fram emot helt enkelt. Smått och stort. Såhär ser dagens ut:

Se klart tredje Mad men-boxen

Äta jordgubbar

Ta första springturen på länge och aldrig igen ta ett uppehåll:)

Leta möbler på secondhandaffärer/ blocket till nya läggan

Sommarpratarna i P1

Yoga

Dricka bubbel med kära vänner och prata prata prata eller dansa dansa dansa

Basta och bada

Inga kommentarer: