tisdag, juni 14, 2011

förskoleklass!

Idag fick jag ett samtal från Mollys förskoleklassfröken! Hon har fått en plats i den skola vi önskade, som ligger närmast vår nya bostad och förhoppningsvis är bra. Jag blev nästan lite gråtfärdig när hon trösterikt sa att de flesta barn är nya för varandra och att det brukar gå så bra. Även om det är en liten oändlighet kvar så vet jag hur snabbt tiden går. Snart är det augusti och jag börjar på mitt nya jobb, Molly på sin skola och Majken, ja var hon ska ta vägen, det står skrivet i stjärnorna...

För er som undrar när vi flyttar så stannar vi fram till några dagar efter midsommar. Efter det blir huset på backevägen någon annans och vi styr kosan mot söder. Kommer hem på semester och bröllopsbestyr i slutet på Juli och hinner förhoppningsvis dansa loss till Veronica M på PDOL. Det blir inget utflyttningskalas ( och ska sanningen fram hade vi väl ingen riktigt inflyttningsfest heller) men vi hoppas se så många som möjligt iallfall!

Inga kommentarer: