tisdag, februari 12, 2013

Kommentarer!

Just nu bloggar jag allra mest via telefonen vilket verkar medföra att det är lite tjorvigt att svara på det kommentarer jag får. Vill bara att ni ska veta att jag läser dom och att jag blir glad av att få små avtryck, ofta känns det som att jag mest skriver för mig själv :-)

Kom till Stockholm och spring eller promenera med mig kära vänner och bekanta- boka in lopp som verkar roliga, det sätter guldkant på en vanlig weekend. Jag ska försöka springa några lopp i år men har bara betalat för midnattsloppet ännu. Skulle vilja göra halvmaran i september men innan det några kortare lopp. Om ni är sugna på att komma ner, vad sägs om premiärmilen i slutet på mars? En skön start på våren om inte annat. Tjejmilen i augusti är en annan höjdare som är lika mycket en tjejfest som en löptävling. Topploppet, blodomloppet,vårruset mfl- det är bara att välja för samtliga kostar ju endel...

Hur som helst. Tack för avtrycken!

Inga kommentarer: