onsdag, oktober 24, 2007

det är någon som hickar därinne

Jag kan inte äta en endaste clementin utan att lillskruttet därinne börjar guppa och skutta, vilket jag antar kan liknas vid hicka. Mmmm vilket gott fostervatten mamma har...

I v. 33 är bebisen stor men ändå vill den här krabaten inte ligga stilla med huvudet neråt utan far runt runt och bökar och stökar mest hela tiden. Kors och tvärs, undrar hur länge det ska vara så, hur länge den egentligen förmår att kullerbytta i min kula ( stora kula!) Vad jag vet föder man inte ut bebisar på sniskan. Nån som har koll på när dom ska peka neråt?

Ps: stöket från helgen förbyttes mot ordning och reda. Snart blir det uppvärdering av huset så allt ska homestylas in i minsta detalj.

3 kommentarer:

Zandra sa...

Åå va ja är nyfiken på vad de är för filur som ligger i din mag och väntar pån att få komma ut. Inte länge kvar nu.

Min bm sa att ungefär i vecka 36 brukar de fixeras. Men att de i vecka 38 ska vara de.

Krama alla från oss!

Anonym sa...

tack för senast! tänkte att vi kommer imorgon efter maten ung. vid sexsnåret. passar det?

Anonym sa...

det låter jättebra, ni är så välkomna! Tack själv föresten!