fredag, oktober 26, 2007

om du ska handla godis ikväll

För er som bor i Piteå.
Jag hade totalt glömt bort lilla "tio till tolv" där vi handlade mkt när vi var tonåringar och dom hade öppet längst. Och gissa om jag blev grymt förvånad när jag av en händelse råkade bjudas på godis därifrån. I min värld var deras lösviktsgodis hårt, gamlat och tröstlöst. Inte nu längre, om man säger så. Karamellkungen släng dig i väggen! Här finns allt du kan önska dig och det kostar bara 6.90 hg.

Jag måste nog åka på en gång, vi kanske ses där?

OBS: du måste handla för 50 kr för att få betala med kort
OBS 2: det är inte svårt att komma upp i den summan, med tanke på variationsmängden gott gott

5 kommentarer:

Zandra sa...

Haha, jag får nog helt enkelt göra ett besök där när vi kommer upp till jul :)

Kram

Anonym sa...

hej! fanns det nån biljett kvar till mig? Isåfall. var det kl 18.00 på torsd. på busstationen?

Anonym sa...

Ja, jag mailade dig igårkväll, det finns en avlagd till dig, kl 18 från bussstationen eller 17.45 från musikhögskolan.

Anonym sa...

Nästa torsdag, den 8e alltså!

Anonym sa...

Ha ha! vilken tur att du la till det, jag var helt inställd på nu på torsdag av nån anledning!