söndag, oktober 07, 2007

och så var det söndag igen

Sitter och väntar in lunchen. sen blir det Mamma Mu teater på Ch-salen. Hoppas att det kommer mkt folk, det är så mycket roligare då.

Bion igår var skön, en stunds flykt från verkligheten. Både jag och johannes gillar dom där andra världarna man kan hälsa på i film och böcker. Och så lite kärlek och spänning och söta människor.

En värld som däremot verkar såååååå jobbig är den jag läser om i Snabba cash.
För alla er som inte såg klungans suveräna föreställning, " Jag är en fågel nu" så kommer dom till Älvsbyn i november, en torsdag. Om ni är intresserade av att åka buss dit och se föreställningen, till en rimlig summa ( max 100kr) så hör av er till mig snarast, jag har bara 30 biljetter.

I eftermiddag PALT!!! hos svärmor och svärfar. Sen slapp och slö med bok eller tv.

1 kommentar:

MiTTSeTTe sa...

Vilken Palt du har till mage, den har verkligen växt. Hoppas att du kan njuta av den. /Kram