onsdag, maj 14, 2008

högst på önskelistan

Denna sommar fyller jag trettio! Snart är det dessutom morsdag. Jag har en massa önskningar. Här är ett urval:

En radio märke Tivoli: efter att ha övernattat i en lägenhet med denna varelse är jag såld. Släng dig i väggen gamla retroradio från Claes O!

En cdspelare från Muji: ni har säkert sett den i inredningstidningar det senaste åren. Vit, liten och underbar. Ska hänga i anslutning till köket och spela skivor medan maten tillagas.

En minidammsugare fr Elektrolux, färg orange el grön: jag vet att sugförmågan inte är den bästa, men jag vill ha den ändå. Snart har vi två lortgrisar vi bordet och i den här familjen äts det mkt bulgur och couscous!

En middag för två på Bryggargatan, gärna m vin till och barnvakt! kommentarer överflödiga.

Ett fint plagg från Odd Molly: kanske en kofta, en klänning eller underkläder.

Jag har redan köpt mig själv en resa till sthlm med fina vännerna i september. Där ska firas med god mat och bra shopping.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag önskar mig precis samma saker som du utom, dammsugaren, den suger, och tyvärr inte som den ska!! Men snygg är den! Men i övrigt lägger jag bara till en kolonilott så att jag kan få utlopp för mina trädgårds drömmar!
Älskar dig vännen, puss

Anonym sa...

Du får komma och kolonilotta på Backev.3. Ingen annan har tid att plantera om rosorna och de andra plantorna som flyttades provisoriskt vid omdräneringen ifjol. Snälla kom till din nya kolonilott, eller nitlott. Tomäjto tomato.