torsdag, maj 29, 2008

inspiration

Skulle kunna jobba jobba jobba! Samtidigt är det skönt med soliga utedagar med barnen. Snart tar Molly somarlov från sin fina förskola. Då är det jag och hon och lillvilden hela dagarna. Bäst jag laddar inför det med lite jobbmöten och manus skriv idag. Och nästa text till Extra är nästan klar. Planering av skapadagarna ligger och gror i ett oöppnat dokument. Det får bli nästa och därnästa nästa vecka.

På lördag tänkte vi stå i badhusparken och sälja gamlt fint skrot. När måste man vara där egentligen? Räcker det om man kommer sex?

3 kommentarer:

swingpjatten sa...

om ni bara ska sälja så kan kan ni nog ta sovmorgon till 8 iaf. men då har fynden hittat nya hem sedan länge...gud vad jag vill vara där.
sara-li

Anonym sa...

vi har beslutat oss för att bara fynda och inte sälja! önskar att ni var här också! tusen grattis på stora dagen idag! du och jag får fira ordentligt när jag kommer ner till hösten.puss

Zandra sa...

Jag måste också ta några svängar i badhusparken i sommar. Belv ju inget alls sånt förra sommaren. Kram