fredag, juli 25, 2008

Inne



Här hemma råder just nu lugnet före stormen dvs Majken SOVER. Shyyy. Jag går omkring i bikini inne eftersom att ryssvärmen? har kommit, iallafall till oss och inomhus.

Festivalfredagen som det är idag började kl 04.45 då jag och den sovande ovan smög upp för att inte väcka storasyster som var uppe till elva igår. Jag kämpade mot smärtan i kroppen ( det gör ont att gå upp så tidigt) och lyckades hålla mig så pass vaken att jag kunde byta två blöjor, äta filfrukost, se ett halvt avsnitt av Sex and the city säsong 1 samt avvärga oräknerliga "stoppa allt i munnen" olyckor samt "dra ner kobratelefonen i huvudet" skador. Väckte sedan Johannes som hade "sovmorgon" till 06.45 och dråsade själv i säng och sov en timme till. Nu känner jag mig redo för att mingla, dricka drink och framförallt dansa till Håkan bland alla andra. Det enda jag fasar för är att vakna upp imorgon. Lätt bakis kl 05 med bara tre timmars sömn. Vi fick bara barnvakt på kvällen.....

Ha en fantastisk kväll allihopa!

3 kommentarer:

Zandra sa...

Hoppas ni fick en underbar kväll och att ni inte var tvungna att vakna allt för tidigt imorse :)

Kram på er!

Anonym sa...

Roligt med party! Nu är vi ordentligt på plats i Umeå med dator och allt. Vi hörs! kram.

Anonym sa...

Ja, hoppas verkligen att ni fick slå runt på tu man hand :-)