måndag, juli 28, 2008

och mitt i alltihop fyller jag 30


den 14e aug fyller jag 30. Mitt emellan pdol, semesterslut och bröllopsfest. Jag ska fira med mina fina tjejer i slutet av september genom att åka till sthlm på ego-resa, men kanske skulle man ändå haft nån form av kalas när det verkligen gäller. Vet bara inte om energin räcker hela vägen. Baka och bjuda in och sedan städa är det jag mest ser framför mig. Hur gjorde ni när ni fyllde jämnt? Kommer jag att ångra min lathet när jag på några år ser tillbaka på 30-årsfesten som inte blev av?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag köpte vintetror och öl, köpte typ ost & kex, frukt, chips, godis och sånt som man inte behöver tillaga, bara ställa fram, och hade öppet hus hela dagen. Jo, på dagen hade jag fika, men fest på kvällen. Man kan göra det lite lagom jobbigt. Jag fick en fin dag, tyckte absolut det var värt lite lagom fix.

Annas resa sa...

Jag orkade inte fira stort till 30-årsdagen; var alldeles för sliten och outsövd tvåbarnsmor till bla en sexmånaders.. Så jag sköt upp det hela och hade trettio-och-ett-halvt-årskalas ett halvår senare då jag var bra mycket piggare och hade ork att fira.