måndag, juli 21, 2008

Måndag fast Lördag hela veckan

Så känns det. När vi är två hemma. I like!

Johannes jobbar och sliter ute på gården. Även idag fast det regnat så så mycket. Jag har trott mig bara vara med barnen och har inte varit rastlös som jag brukar bli. Tog en tur in till Ica och förfasades över trafikstockningen. Ta inte bilen till stan om ni har bråttom!

Daniel och Lisette och deras lilla Matja har varit och hälsat på. Mamma har kommit hem från semestern. David har tittat förbi och Pelle och Birgitta har vart här från och till hela dagen. Även Faster Sofia har kikat in. Vi har inte varit själva och det är toppen enligt sällskapsjuka mig.

Piteå dansar och ler veckan väntar. Helt sjukt att vi redan är där!

Majken sov hela natten i natt utan välling. En flaska kl 05 och sen somnade vi om till kvart i 7. Bara det får mig på gott humör. Låt det blir en vana!!!!

Inga kommentarer: