söndag, januari 10, 2010

idag: spinning!


Så var det avklarat, första hårda passet Spinning. 60 minuters svettig konditionsträning. Lovely! Och mera blir det ( så länge kroppen och knoppen vill samma sak)
Imorgon inleder jag en vecka med soppa till lunch o middag. Magen behöver rensas lite efter allt intag under julen. Kommer att äta grötfrukost som vanligt, sedan soppa till lunch, frukt o te till mellis och sedan soppa till middag. Eventuellt fruktsallad och te till kvällsmål om jag tränat. Det té jag dricker är antingen ett rött m kanel och lime från indiska eller ett detox te´ från kusmi.
Jag kör så länge det känns bra, max en vecka.
Soppor jag ämnar äta är:
syrlig linssoppa ( gröna linser)
libanesisk linssoppa ( röda lnser)
potatis och broccolisoppa
thaisoppa m kyckling, ris och potatis
kycklingsoppa
tomatsoppa m grillad paprika
Återkommer m en rapport under veckan!

2 kommentarer:

MiTTSeTTe sa...

Åt en supergod grönärtsoppa i lördags, värt att prova faktiskt! Med pepparotsgrädde/ lycka till!

Anonym sa...

Kan inte du lägga ut recepten, lät ju jättegott, alltihop!