fredag, januari 29, 2010

tnuva

Jag testade springa på löpandet i söndags. Det kändes fantastiskt, jag tror att jag sprang mina fem kilometer med ett leende på läpparna. Lyssnade samtidigt som bandet rullade på P3 dokumentär. Vissa har problem med att springa i otakt men det verkar inte bekomma mig det minsta. Skönt att få tid både till motion och nöje. Kanske lär jag mig något nytt på kuppen.

Stockholmsvisiten var jättebra, framförallt på inlärningsfronten. DISA är något nytt för mig och jag har precis börjat förstå vad KBT kan vara. Förutom kursen gick vi på psykodramaföreläsning ( iförda fleecetofflor och tillsammans med gamla söta människor som har varit med om det mesta)och träffade fina Fredrik som bla berättade om ACT =väldigt intressant. Så mycket det finns att upptäcka och lära!!!

Jag fick inte bara ny kunskap i stockholm, även en ny förkylning, som nu hindrar mig från nya turer med p3 och springskor. Jaja, sånt är livet. Det finns annat att sysselsätta sig med.

Tänk så glad jag är i livet !

Inga kommentarer: