söndag, januari 31, 2010

solhälsning framför brasan!

Idag har kontoret fått en liten uppryckning. En massa papper slängdes, leksaker togs undan och tavlor flyttades om. Sådär ja, det blev bra!

På förmiddagen badade vi i Öjebyn. Molly är som en fisk i vattnet och simmar själv under ytan med simglasögon och utan flytdyna. Orädd och glad och modig ! Majken klamrar sig fortfarande fast vid mig när vi är i den stora bassängen, men i den lilla plumsar hon runt och verkar nöjd.

Jag fick en vision när jag var i stockholm, av mig själv görandes Yoga framför öppenspisen på övervåningen. Det passade jag på att förverkliga idag. Solhälsning A och B fick räcka, sedan darrade armarna och svetten lackade. Att det är så jobbigt med yoga! Men det var ungefär lika mysigt som jag föreställde mig, så jag hoppas att jag gör det igen, snart :)

Nu är det snart måndag igen, en intensiv arbetsvecka väntar! Spännade!

Inga kommentarer: