onsdag, april 18, 2007

bakar bullar och städar

Imorgon åker jag, mamma och Mia till sthlm. Det ska shoppas, fika, shoppa igen och äta goda middagar på restaurang. Molly och Johannes stannar hemma och håller ställningarna tills jag är tillbaka. Idag passar jag på att städa och baka matbröd, planera teatergrupp och packa. Känner mig ganska trött, så det blir nog en vilopause oxå innan Molly ska hämtas från dagis.

Igår hade jag en tjejgrupp och det var jättekul. Vi gjorde lite värderingsövningar och sen fick dom prova ett nytt rollspel som jag knepat ihop. Skulle vilja göra mer sånt, det känns som att man verkligen gör lite nytta. I Love Girls!

Nu tar jag bloggpause och kommer igen efter helgen. Ha det toppen!

1 kommentar:

Mari sa...

Å, ha det nu så gött! Passa på att vila ... strosa i vårsolen, drick en latte, snacka strunt och shoppa lite. Många kramar från Umeborna.