torsdag, april 05, 2007

dripp dropp

Näsan rinner konstant. Hade stora problem med att somna igår, med igenmurad snok. Nu känns det som om jag borde ha en hink under hakan. Eller åtmistone ett snorpapper instoppat i ena hålet, för att täppa till. Och ute blåser det så det så att det tjuter i öppenspisen. Skärtorsdag.

Dagens ångest:

Borde skriva barnteatermanus till i sommar, eller åtminstone komma på historien.

Borde ta tag i kontorspapper

Borde beställa papper ang förskoletid

Borde vara en glad och käck mamma som läser sagor och leker outtröttligt.( Molly sitter och gråter i mitt knä - lääääääässssaa maaaaammmmaaa!!!!!!)

istället för mina borden ska jag nog ta en fika med frivilliga.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas du mår bättre! Har näsan slutat droppa? Själv har jag just ätit avokado, nyponsoppa och ostmackor= tillbaka på fötterna och ska åka och grilla korv i e.m.
det ligger ett paket till Molly och bränner i skåpet, men det får vänta till efter påsk. Du och jag syns ju innan dess!