lördag, april 07, 2007

har varit så gott som jättesjuk

förutom feber ( såklart). Gårdagen tillbringades i soffan. Hann med att se hela mods triologin ( åhlensdvdrea) och första avsnitten av Twin Peaks. Första glimten av BOB skrämde vettet ur mig igen och natten blev en mardrömslik upplevelse med blandningar av verklighet, drogmissbruk och hemska mystiska mördare med finstämd bakrundsmusik.
Jag vet inte varför jag ger mig i kast med dom här filmerna igen, jag mår otast inte bra efteråt. Men nåt i dom skapar beroende...

Iallafall känns det lite bättre idag ( jag jobbar hårt på det Emma!) med hjälp av nässpray, alvedon och turban. Vår örontermometer visar envist 37.5 eller möjligen 37.9 som max och det räknas inte som feber, även om det är snubblande nära 38. Men så länge jag inte har sprängande huvudvärk idag ska jag försöka vara lite roligare än igår och ta mig upp och ut en sväng. Det är ju trotsallt påskafton, vilket betyder PÅSKÄGG. Bästa kiosken ligger i Norrfjärden. Bara 2 mil från Stan. Suck. Men vad gör man inte för lite godis.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du kommer på söndag Hanna! Vi ska också se Twin Peaks ikväll, det blir med skräckblandad förtjusning. Min kompis Jenny har åkt hiss ensam tillsammans med David Lynch. Jag är glad att det inte var jag...

Hanna sa...

åååhhhh.
Du vet vad du ger dig in på va, Ewa? Den ger oförglömliga minnen.
jag tror absolut att jag kommer, även om jag inte är helt hundra, man kan ju inte missa en sån tillställning!!;)