onsdag, april 11, 2007

å så duktig jag är

Idag har jag tagit blodprov, varit på arbetsförmedlingen och inte ätit en enda karamell. Jag har dessutom lagat potatismos och köttbullar med skurna morötter till. Och haft Molly vid benen. Och läst lite. Och mailat lite. Ändå känner jag mig inte det minsta duktig eller rolig eller bra.

Om jag kunde skulle jag hyra in mig på hotell under någon deppig dag per månad så att jag och min omgivning slapp umgås med mig. Kallas det pms eller är jag bara en svänging människa? Det skulle det vara intressant att prova hur det är att vara man och utan kvinnliga könshormoner......

Imorgon är en annan dag.

4 kommentarer:

Catarina sa...

Vad sa dom på Af då? Var dom stenhårda och krävde att du skulle flytta för jobbets skull eller?
(Ska också dit snart)

Anonym sa...

Nä, dom krävde ingenting, eftersom att jag snabbt la in att jag hade en tjänst till hösten på 50%. Puh! Men det lät väldigt hårt sist jag var där och INTE hade jobb.....Men det beror nog på många omständigheter hur man behandlas....

Anonym sa...

...imorgon är en annan dag... och då kommer vi och hälsar på! Hoppas det känns bättre då! Kram.

Anonym sa...

varför detta blodprov?