tisdag, maj 08, 2007

3

Mitt svar på markus utmaning:

Tre saker jag inte förstår: hur man deklarerar, varför jag är ständigt hes och hur man kan tycka att öl är gott.

Tre saker som finns på mitt skrivbord: en svart apa i plast, min kalender från O&R och en snöglaskupol med muminmotiv ( mm mm mm, jag har ett gigantiskt skrivbord)

Tre saker jag gör just nu: hör vädret på 4an i bakgrunden, skriver och värmer fötterna på mitt golvvärmesgolv.

Tre saker jag vill göra innan jag dör: skriva en barnbok, se och uppleva barn och barnbarn tillsammans med maken och resa runt runt runt i världen.

Tre saker jag kan göra: konversera, baka goda bullar och hitta på tusen olika projekt och få dom genomförda

Tre saker jag inte kan: spara pengar, stå i kö utan att bli stressad, komma försent utan att ha grym ångest.

Tre saker jag skulle vilja lära mig: åka skidor utför, att ha bättre tålamod och att grilla utan att bränna go´kycklingen.

Tre jag utmanar: Marika, Lisette och Maria ( kom igen sthlmsbruttor!)

2 kommentarer:

yogamamma sa...

iHalloj Hanna!
Tack för utmaningen (för visst var det mig du menade?) I vilket fall så ligger mina svar ute på yogabloggen. Du får gå in och kika!
Hoppas allt är ba med er annars! Med oss är det fint även om jag längtar grymt mycket efter att vara lite sommarledig!
Kram på dig! Hoppas vi ses snart!
/Marika

Anonym sa...

Ja, va kul. Det var såklart dig jag menade! Jag går och spanar på direkten! Kram på er