måndag, maj 28, 2007

Idag

Jag har arbetat och det var kul. Fast min röst är deprimerande dålig.

Jag har skrivit stolpmanus till soltrollet och hämtat ett ex av affischen som blev finfin ( kolla in emmas andra verk på http://gallerimellanrummet.blogspot.com/)

Jag har druckit The med Mari, Siri och Viveka och ätit middag hemma, pannkaka med hemgjord hjortronsylt.

Mollys prickar börjar torka in, hoppas inga nya dyker upp nu. Ikväll tänkte jag försöka glutta på dokumentären om Alice Timander, fast vi får väl se vad nattugglan vill...

Extra kramar till de nyinflyttade i Bromma!

3 kommentarer:

Zandra sa...

Hej, Okej.. låter gott, så det måste jag prova!
Jo, förstår det. Nog har magen blivit lite större. Men än så länge tycker då jag att det ser mer ut som om jag har blivit "mulligare" bara. Så jag antar att det inte känts rätt att ta några bilder än. Men jag och Jonas får styra upp det där :)

Kram på dig!

Anonym sa...

Tack, va söt du är! Tålamod är inte heller min starka sida :)

Kram

Anonym sa...

vi har så fullt upp nu, med bröllop och allt (min syrras), längtar efter barnlek i er trädgård! Men Molly är ju och andra sidan i karantän än antar jag? Kram!
PS: Kul att affischerna blev bra, hoppas mest att fotot inte blev pixligt?