fredag, maj 11, 2007

fredagsmys

De senaste två fredagarna har vi börjat med en ny rutin. Molly somnar tillsammans med oss i soffan medan vi ser nåt på tv. Det är mysigt och det hindrar oss från att somna i sängen kl åtta och vakna halvdöda vid halvnio. Fredag ska ju vara början på den lite friare helgentiden. Jag gillar iallafall den nya rutinen. Vi får se hur det blir ikväll.

På röstfronten inget nytt, kämpar på men är skrovlig. Har dock fått jobberbjudanden i slutet av maj så jag hoppas hoppas hoppas att jag (rösten) mår bättre då. Jobbet är i skellefteå och tillsammans med Blå Hästarna som jag jobbade med tidigare. Även om det bara gäller 5 dagar totalt så skulle det vara kul att få träffas och jobbas lite igen.

Önskar ibland att jag hann spela in allt roligt som Molly säger. Tänk att det är så fantastiskt att ha barn.

2 kommentarer:

Cissi sa...

Låter mysigt, fredagar är bäst!!! Vad skulle du säga om jag länkade till dig från min blogg?? Hoppas rösten blir bättre snart;-)

Anonym sa...

Det får du gärna göra! Jag kollar in din oxå! Jag hoppas på mirakelmedicin på tisdag!