lördag, augusti 11, 2007

Hem ljuva hem.

Igår körde vi alla milen mellan rotebro och Backevägen. Startade 08.15 och var hemma runt 23. Pausade på dinners i gävle rätt länge och sedan långlunch i sundsvall och middag i ö-vik. Det gick bra och Molly är fantastisk på att roa sig själv. Måste vara urtrist att sitta still så länge när man har så mkt spring i bena. Nåja. Nu är vi iallafall installerade och redo för vardagen som väntar. När jag får ork igen ska jag lägga ut lite bilder från semestern.

Idag fyller Mamma år-Hurra! Sedan väntar Johans 30-års kalas i Blåsmark. På måndag fyller Siri 1 år och på Tisdag blir jag 29. Ett år till 30. Förhoppningsvis kan jag dricka ett( några) glas vin och känna mig nöjd då, den där stora trettioårsdagen. Vi får väl se. Nu ska jag fösrt vara 29 ett tag och jobba och föda lite barn och renovera.

Föresten ringde grans om dramajobbet jag sökte, så om allt går vägen får jag ha estetisk verksamhet under hösten. Det ska bli intressant och spännande med en ny utmaning. Hösten 07-Here I come!!!

2 kommentarer:

swingpjatten sa...

Jag saknar er!!!!!!!!

Anonym sa...

ååååå, vi oxå. Stora kramar!!
Om ni var här skulle jag bjuda på nybakade blåbärsmuffins och hallonsockerkaka. men vi får ta det en annan gång.