fredag, augusti 17, 2007

sammanfattning


Busungarna William 4 år, Molly 2 år och Edwin 1 år, badar tillsammans med gubbarna innan nattning.

Semestern i sthlm var bilåkning, samsovning, vänskap, syskonfamilj, barnbus, shopping, junibacken, badochsol, skansen och spöregn, gofika och mumsmat. Att få vara nära vänner och familj igen som vi tidigare träffat nästan dagligen och nu alltför sällan gjorde gott för våra hjärtan. Pånyttfyllda men kanske inte så utvilade, ser vi fram emot den välsignade vardagens vedermödor och glädjeämnen under hösten 2007. Just nu grubblar jag mig grå på vad sjuttsingen pojkstackarn som kanske finns i min svällande mage ska heta. Och kommer ungen på julafton? Det är ju aldrig fel att komma lite tidigare, men fint folk brukar ju komma sent....

5 kommentarer:

MiTTSeTTe sa...

Malte och Molly, varför inte?
Härliga dagar att rå om er lite här i sthlm. Saknar er mycket här!

Anonym sa...

Ojoj vad mycket som har hänt sen sist jag var in och kikade. Gud så mysig eran resa såg ut!

Här i Göteborg är vi ensamma en vecka nu utan besökare, men mamsen kommer nästa vecka. Så det längtar jag till.

Är det en liten pojke i din mage?

KRAM på er allihopa!

Anonym sa...

Julafton? Vi kommer samtidigt!

Anonym sa...

Hej Hanna!

Det blir 400 kr för byxorna. Det är bara att maila eller komma in så fixar jag ett par till dig. Behöver lite mått å så...

Vet du vart jag har varit i helgen? I Stockholm...och handlat massor med fina kläder på Monki!

Kram på dig och trevlig söndag!!!

Anonym sa...

Jessica-å va bra ! Jag kommer förbi på måndag.

Zandra- nej , vi vet inte vad det är, men man kan ju tro...

Lisette- saknar er oxå! Kommer du till Pite snart!?