fredag, december 21, 2007

Dan före dan före dan före dopparedan

Alla julklappar är inköpta!
Nu ska dom bara slås in snyggt och prydligt och märkas upp och sättas i rätt påse inför leverans. Imorgon tar jag Rudolf ( pegauten) och slädar runt som tomtenissa med klapparna. Sen var det julmaten....hur ska man få en parkeringsplats på coop dagarna innan julafton?

Sen har jag en fråga. Är det någon som vet var man kan få tag i ett tomteskägg i Piteå, ett utan den läskiga masken?

Jag och Majken har varit på BVC idag och vägt och blivit inskrivna. Barnmorskan upprepade det jag tidigare hört av barnläkaren, att hon verkar vara väldigt lugn och tillfreds lillan. Tja, jag kan väl bara hålla med, men vad vet jag om småbebisar, Molly skrek ju första gången efter 4 månader och då trodde jag att hon var allvarligt sjuk. Men ta i trä ta i trä ta i trä, hon är bara en vecka och två dagar än.

För övrigt köpte jag mig en hippieklänning på Indiska idag som present. Döljer lilla bebismagen som fortfarande skymtas (ganska mkt) och framhäver den enorma bysten på ett trevligt sätt. Julafton och nyår får gå i 70talstecken.

3 kommentarer:

Annas resa sa...

Vilken energi och ork du har, nyförlöst och allt! Hoppas att ni får en fin och lugn och skön jul.
Kram från oss!

Anonym sa...

God Jul familjen Lidström!
Hoppas att ni får en skön helg & att tomten är snäll mot er alla!

Kramar Sarah m Fam.

Anonym sa...

God Jul på er själva!
Kram Hanna