torsdag, december 06, 2007

senaste våta drömmen


Macbook- in my dreams....

Jag har under en ganska lång tid funderat på att byta från gammal inkörd vana till något nytt och spännande. Från Pc till Mac. Urs så nervöst att överge allt man kan och kasta sig ut i det okända. Men den är snygg, smart och lätt. Och vissa påstår att jag kommer att bli förälskad. Vad tror ni? Macfantast eller pc lover?

( för övrigt, tror att bebis ligger rätt fortfarande "tummhåll". Har lite mensvärksont. Köpt en saffranslängd för mysfika med Molly och lånat ny hög av barnböcker på biblo. Hoppas att hon är på humör när jag hämtar henne strax)

6 kommentarer:

MiTTSeTTe sa...

I love my mac! Du kommer också bli förälskad! Köp!!!
Håller tummarna för ert rättvända barn. /kram lisette

Zandra sa...

När jag gick gymnasiet så använde vi Mac. Man slet sig i håret och var tokig innan man lärde sig hur det funkade. Dom är underbara och känns på nått sätt exklusiva :)

Kram

Anonym sa...

mmmmmmmmacbook

Anonym sa...

McSöderberg!
Den gamle mittbacken!

Jag börjar tro att det blir en Mc.

Anonym sa...

HUr mkt minne gb behöver man 1 eller 2?

Anonym sa...

Du kommer aldrig ångra ett Mac-köp. Världens bästa grej! Helt utan konkurrens alltså... KöpköpKÖP!

/Nybliven