torsdag, september 16, 2010

Började morgonen med att bryta alla rutiner och lämna barn och hus och man åt sitt öde. Inte göra frukost, inte klä på, inte packa ihop och framförallt inte lämna på dagis. Förskolan.

Cyklade istället till korpen med fullspäckad väska och körde ett spinningpass på 45 minuter. Efter dusch och ytterligare cykeltur till jobbet väntade äggmacka och kaffe med kollegor och deltagare.

Hade egentligen tänkt ägna dagen åt att planera kommande jobbvecka men fastnade i den fina föreläsningen som våra deltagare fick av Sara från Britsen och Divanen. Om jag behövde samtal eller annat för kropp och själ skulle jag absolut kunna tänka mig att besöka henne för konsultation.

Dagen fortsatte i egotecken med en supergod lunch på krokodil och fina möten med unga människor som finns i vår verksamhet.

Väl hemma har syster Mia funnits vid min sida och jag har kunnat laga mat, städa och tvätta NU istället för imorgon, vilket är toppenbra, för imorgon måste jag plugga.

Vilken höjdardag!

Ser fram emot en helg hemma, det var ett tag sedan nu med två löpar-pluggarhelger. Trots den ganska stora påfrestingen med halvmaran förra helgen så känns kroppen inte allt för sliten och svarar bra på styrketräning och spinning. Kombinationen träning för kroppen och plugga för knoppen känns ultimat :)

Trevlig helg!

1 kommentar:

charlotte sa...

Trevlig helg på er med