onsdag, september 29, 2010

eat pray and love

japp. Imorgon pluggdag hemmavid. Sen åker jag vidare med nattåg till gävle för mer plugg och sen hem igen på lördagkväll. Innan tåget avgår norrut tänker jag försöka se filmatiseringen av lyckan kärleken och meningen med livet, eller eat pray and love, som den heter på orginalspråk. Blir förhoppningsvis en finfin aktivitet.

Nu lite idol och sedan bästa Carina Berg på 4an. Imorgonbitti värmer jag upp inför dagens hjärngympa med lite spinning kl 07.00-07.45 Nån som hänger på?

4 kommentarer:

Zandra sa...

Spännande att få åka iväg för lite plugg där nere :)

Kanske du är på ngt lunchpass nästa vecka? :)

Kram

Mari sa...

Går den upp på bio här? Jag är väldigt nyfiken på den filmen.

Hanna sa...

Zandra- ev bodypump nästa fredag, min pluggdag!

mari- vet inte, men det borde den! Visas på sf biograferna i helgen iallafall!

Zandra sa...

Det är jag på, tänkte åka både onsdag och fredag :)