måndag, september 13, 2010

Stockholm halvmarathon 2010

Lugnet före stormen, jag o johannes på stadstur
Ombytt, i hissen påväg till området. Fick heja hejarop från andra gäster som jag mötte.
Möttes av stora mängder människor i kungsträdgården
Karta över området

I ny orangeröd svett-tröja och nummerlapp väntade jag och johannes på att min startgrupp skulle få komma iväg. I bakrunden ses andra motionärer värma upp. Själv sprang jag mest till och från bajamajorna innan startskottet.


I måååål! Grät en skvätt på Johannes axel när loppet var över och medaljen hängde runt halsen. Tänk att jag fixade det och tänk att det var så kul! All träning hade gett reslutat.

Efter påfyllnad av vatten, nötter, choklad och banan försvann gråt och yrsel och kvar fanns bara glädje ( och lite illamående)
Nu siktar vi på nästa års upplaga av samma tävling. Tiden som ska utplånas är 2:00:04!
















4 kommentarer:

Jennie sa...

Fasen så grymt bra jobbat, två timmar, det är nåt att vara stolt över!

Anja sa...

Ååååå, duktiga du!
Du är min nya idol!
Kanske kan jag tänka mig att haka på nästa år... jag ska bara.... flytta, repa, städa, jobba, fixa. Sen ska jag börja träna. ;)

charlotte sa...

Nu kan!!!!

MiTTSeTTe sa...

Du inspirerar!