onsdag, september 01, 2010

nödvändiga inköp-check

Ja

Idag blev det en VAB-dag med Majken och Molly. Lillan hade feber igår och även om hon är feberfri idag så är det till att vara hemma en dag innan det är dags att gå tillbaka till förskolan igen. Så med ett halvsjukt barn och ett friskt har vi gjort ett nödvändigt besök på stan ( i regnet) Det har handlats shampoo och balsam, det har fikats på krokodil, jag har sett över Indiskas utbud och köpt nytt smink! Mineralgrejs som ju har varit poppis länge, men som jag undvikit. Tills nu. Dags att snygga till sig på ett naturligt sätt alltså :) Med tanke på priset så hoppas jag att jag blir nöjd!

Jag har även beökt Charlottes Hårfix och fått en ny höstfrisyr- Kul!

Nu återstår att se om det blir en löptur idag i regnet eller om det blir måleri av huset vid uppehåll. Gissa vad jag hoppas på.....

Inga kommentarer: