torsdag, juni 08, 2006

inte bara flytt tankar...

vi ska ju gifta oss snart oxå. Drömde inatt att det var dags och att vi skulle vigas på en stor borggård. Men festen skulle bli en annan dag, och det var en slags påve som skulle viga oss. Inte vet jag vad det betyder, men jag vet ju att jag är lite stressad om man säger så. Det kommer säkert att komma mkt konstigare drömmar framöver. Nu har Johannes köpt en ny kalender åt mig iallfall, så det är bara att skriv in allt som måste göras och börja beta av. Fast det lär inte ske så hemst mycket den här helgen. Jag har nog med flyttångest och fotbollsVM. På söndag kanske vi åker hem och kollar på huset. Vilket liv.

1 kommentar:

Mari sa...

Fotboll imorgon! Vi tror på grillning och fint väder (och Carlsbergs alkoholfria öl - i supersnygga flaskor) som uppvärmning. Synd att vi inte ser ihop, men längre fram i sommar så ...

kram kram från en solbränd och trött yrkesarbetande kvinna som helst skulle vilja plana ut i sängen