måndag, juni 12, 2006

möhippa och husbestyr i sommarhettan

Johannes och Molly har åkt till Piteå idag och kommer hem ikväll. Jag har jobbat. Just nu är jag sjukt nyfiken på hur det har gått, med jobb och husbesök. Pratade med Mamma och Mia nyss och dom gav Molly korv och pannkaka till middag så hon är nog nöjd.
Jag ska rapportera så fort jag vet....

MÖHIPPA- i lördags blev jag kidnappad av värsta mc snubben och bortförd till fina edsbergsparken där mina yogamamakompisar väntade med champangefrukost. Sen var det full fart hela dagen, men Bodypumppass, femkamp, sverigematch i full mundering, frågestund och helkroppsmassage samt karaoke. Fantastiskt kul och skönt att inte planera något och få allt fixat på silverfat. Tack för det kära ni! Är fortfarande öm i musklerna efter de tuuunggaaa vikterna som Linda lastade på!

Hur går mitt VM tips? Sådär. Har tagit några ynka poäng, men det är bara att fortsätta kämpa på. Heja sverige friskt humör! hoppas på england oxå.

Annars väntar jag ivrigt på att se om Molly har fått prickig korv än, Agnes har ju drabbats och dom sågs precis innan, när det är som smittsammast. Det kan ta upp till 12 dagar innan det kommer prickar så den som väntar får se. Just nu är det iallfall hur varmt som hellst här på tomtegränd, säkert 30 grader fast klockan är snart sju. Jag tror det blir balkongen och en ny Elle interiör i den barnfria tysta kvällen.
Puss på er!

1 kommentar:

Mari sa...

Den möhippan lät inte helt fel. Det bästa är att få något ordnat åt sig, som din, min och Jillans helg på Baggen. Det är nog min bästa present någonsin!

Synd att Sverige förlorade bara ;-)