fredag, december 15, 2006

mot nya äventyr!

Igår satte vi sängen på plats. Tyvärr tror jag att det orsakade en slitning i min kära rygg, men det är väl sånt som händer. Jag har lite problem med att ta det lugnt och be dom med muskler om hjälp.... Även det nya miobordet och stolarna blev upp packade och framställda. Det börjar likna ett hem nu, åtminstone litegrann. Vi flyttar iallafall in när vi kommer hem. Känns overkligt!

Idag är min sista dag på jobbet. Jag har sagt nej till fortsatt arbet på Blå Hästen och ska försöka satsa på Piteå istället. Det var ett svårt beslut men jag måste chansa och våga. Håll tummarna!

Imorgon kommer vi till stockholm igen. Lördag, söndag, måndag och tisdag blir storstadsbesök och på tisdag kl 23.35 lyfter vi mot Krabi. Overkligt men sännande med ett nytt äventyr. ( Vi pratar redan om NÄR vi ska göra nästa utomlandsbovistelse...)

Martin och Maria- är det ngt speciellt som vi bör tänka på att ta med som ni upptäckt nu när ni varit där borta ett tag? Vi har iallafall köpt det ni önskade. Vi ses snart!!!

God Jul och Gott nytt år från Fam. Lidström till alla som vi känner och bryr oss om!

Inga kommentarer: