tisdag, december 26, 2006

snorkla i akvarium

Igår besöktte vi en annan värld, fiskarnas och korallernas och hajarnas värld. Det var spännande och faktiskt inte så läskigt som jag trodde att det kunde bli. Molly tyckte däremot att vågorna på första stället var för höga och ville upp upp upp, så mitt första dyk kom på det andra lite lugnare stället. Men bitna blev vi både jag och johannes och började fantisera om hur vi skulle ta dykarsert med våra barn om några år. läs typ 15 år, men ändå.

Idag ska vi slappa och kanske köpa lite presenter.Imorogn lämnar vi vårat trygga bo och reser en tvådagars till Koh Mook för att kolla in lite grottor och leva ännu mer stillsamt. Vi får väl se.

Inatt drömde jag att vi var hemma. Och tänk. När vi kommer hem så flyttar vi in i nya huset. hurra! Mycket att se fram emot.

Kram på er allihopa!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej på er!
Hoppas att julen blir underbar för er, det låter så iallafall. Härligt med fiskar och koraller. Här har det kommit ett litet vitt täcke på marken och vi får känna lite kyla på våra kinder. Skulle gärna dock velat känna på er värme och vädrets tropiska värme istället. kram från några som är avis/Lisette och Danne

Anonym sa...

Hihi! Jag snubblade in här av en slump och blev chockad. Anledningen till detta är att jag innan jag slog på datorn satt och läste min svägerskas gamla Family living, och då var det en familj som flyttat till Piteå med. Å det är väl du och din familj eller? Världen är liten som en tändsticksask ibland.

Anonym sa...

Puss och kram på er. Krama Molly från mormor.

Hanna sa...

JO, det är vi i family living. Dom hittade faktiskt mig genom bloggen....