lördag, juni 28, 2008

fel fel fel

Vi ska INTE titta på fotbollsfinal ikväll, det är ju IMORGON. Mina trötta loppisögon har förblindat mig. Jag tar ett bad istället för att lindra de onda bomberna. Även om dom är lite mindre idag gör det fortfarande ont. Med det går över, ja snart är det över.

Läser en snutt av " I denna ljuva sommartid av Mari Jungstedt i väntan på att Pocketversionen av Tusen strålande solar komer till handeln. Har inte läst nåt av henne tidigare. Så det är bara att skrida till verket, vi hörs!

2 kommentarer:

Maria Kvickström Enquist sa...

Tänkte väl, vi kommer då titta på finalen imorgon och det hade varit så kul att få göra det tillsammans med er! När kommer ni? Ska jag spara Ikea turen till dess att ni kommer eller "måste" jag ta mig dit till veckan?
Mamma köpte pocketversionen av tusen strålar förra veckan så det är bara att bege sig till närmsta bokhandel.
Ses snart!
Kram från Siggis

Unknown sa...

Piteå ligger lite bakom, iallafall i pocket-sammanhang verkar det som. Bokus har den men jag tänkte supporta hembygden istället. Vi rings ang semestern, kram på er!