onsdag, juni 11, 2008

skapa skapa skapa

Sitter och planerar nästa veckans jobb. Skapa. Skapar nya övningar och nya upplägg.
Kall om fingrarna som skriver för att bakdörren står öppen. Det är ju höstlikt ute, fast det är sommar. Majken sover, Molly sitter på toa och ropar KLAR ( kort uppehåll för torkning av barnrumpa) Johannes är ute och river i garaget.

Mia är i Turkiet och sms:ar att vädret är toppen. Dom ligger på stranden och solar. Jag blir grymt avundsjuk.

Ögonkliet fortsätter. Jag kanske skulle prova nåt mot allergi ändå. Less.

Började dagen med ett telefonsamtal som erbjöd jobb i en närliggande kommun jag jobbat i tidigare. Det var upplyftande, kul att få känna att man finns och behövs även i sitt yreksliv ( det är annars mkt hemmafru just nu) Ska även på intervju på fredag. Jobbframtiden närmar sig. I like!

Annars är det bra.
( bara inte johannes brakar in genom kontorsväggen när han river garaget, det låter oroväckande nära....)
Och mitt EM-tips går lysande. Iallafall om man ser till vinnare. Hurra va jag är bra;)

1 kommentar:

MiTTSeTTe sa...

Kul att det ser ljust ut i jobbfronten. Tråkigt med ögonen jag skulle nog också rekomendera lite allergitabletter, det skulle nog göra susen! Heja Hanna! Det går bra i tipset va?!
kram längtar tills ni kommer!