måndag, juni 30, 2008

sov i ro

Snälla snälla Majken gullunge. Sov till klockan sex iallafall. Det känns så tröttsamt att börja vakna vid halv fem, femtiden igen. Molly sover ju äntligen lite längre på morgonen ( 6-6.30). Ska det vara såhär i tre år till nu? Vad stoppar ni i vällingen på ungarna som sover till åtta?

SNARK.

ja, jag fiskar lite efter medlidande och har kryddat med "tyck synd om mig". Men nu måste jag gå och lägga mig så att jag orkar upp imorgon. Vill ju inte missa "Din stil" rean/utförsäljningen kl 10 eller Soltrollet i badhusparken kl 11!

2 kommentarer:

MiTTSeTTe sa...

Matja har börjat vakna klockan sex de senaste mornarna, men hon somnar fortfarande om en stund. Tycker verkligen synd om dig. Själv är jag helt död klockan sex och skulle inte orka upp.
/kram

Anonym sa...

Rättelse: Hon är helt död och orkar knappt gå upp klockan åtta, nio, och tio heller..

Dem sova ju heildagun!