söndag, juni 22, 2008

sex and the city

Igår gick jag och 6 andra pinglor på biopremiären av ovanstående film ( i sverige eller bara i piteå, vet ej men nån slags premiär var det) Filmen var som en god karamell och jag skrattade myckeT och njöt av filmen och sällskapet. Eftersom att jag inte sett hela serien blev jag sugen på att köpa in mig på de 6 säsonger som finns att tillgå bla på Åhlens. Mer om serien kan man tex läsa här

Den nyvunna "friheten" med att inte amma så mkt längre är bitterljuv och jag kan känna mig tokglad över att cykla iväg på bio eller handla själv, samtidigt som att allt har gått så väldigt fort den här gången. Inte alls som evigheten som det var med Molly. Och när Majken nu snuttar på mig på natten kan jag tycka att det är en fin stund även om tröttheten gör mig grå. Tänk att vi fick dom bästa barnen i hela världen!

Inga kommentarer: