torsdag, juni 26, 2008

ont

Jag har slutat amma. Det var igår morse hon åt sista gången. Det gör ont i spända knöliga bröst. Men nu är det iallafall slut.
Jaha.
Det var det.
Tillbaka till lagom små istället för bowlingklot (inte idag men nästa vecka förhoppningsvis). Firar det här gör vi med vår nya kaffebryggare som ryktas anlänt till NELAB.
Slurk.

Sovrapport: Majken har för tredje natten i rad sovit i egen spjälsäng nedanför våra fötter. En flaska hit och in med en tutte dit och vipps så var dom nätterna över. Trots lite separationsångest så är det skönt att inte ha en oberäknelig snurrande bebis i sängen.
Och det verkar vara vårt kall att få morgonpigga barn. Molly sover numera ofta till halv sju. Majken vaknar senast kl sex ( och vill ha grötfrukost! snark) Det gäller att man går och lägger sig i tid samt att man sover bra när man väl sover om man ska orka. Ikväll gör vi ett nytt försök.

Och fy tusan vad jag är trött på vädret. Snart rånar jag en bank och drar till solen.

Annars är allt bra.
Håkan på skansen gav lite sol i sin gula kostym i tisdags.
Puss puss

1 kommentar:

MiTTSeTTe sa...

Själv har jag tappat att som man kan kalla bröst! Det gick snabbt!
Jag har också jobbigt med att Matja skall sova i sin säng hela natten, det är Daniel som hjälper mig att vara stark!
/en som förstår:
Jaha.
Det var det.