lördag, juni 07, 2008

nu börjar det...

Idag börjar em-fotbollen. Så här ser mitt em-tips ut, för er som är intresserade.

schweiz-tjeckien 1-1
Purtugal-turkiet 2-1
Österrike-kroatien 1-2
Tyskland-Polen 1-0
Rumänien-Frankrike 0-2
Holland- Italien 2-1
Spanien-Ryssland 3-1
Grekland-Sverige 1-2

Tjeckien-Portugal 1-2
Schweiz-Turkiet 0-2
Kroatien-Tyskland 1-1
Österrike-Polen 1-2
Italien-Rumänien 2-1
Holland-Frankrike 2-2
Sverige-Spanien 1-2
Grekland-Ryssland 1-1

Schweiz-Portugal 1-1
Turkiet-Tjeckien 2-1
Polen-Kroatien 1-1
Österrike-Tyskland 0-2
Holland-Rumänien 2-0
Frankrike-Italien 1-2
Grekland-Spanien 1-3
Ryssland-Sverige 1-2

Vidare från kvarten har jag Portugal-Turkiet och Sverige-Spanien. I finalen ser vi Turkiet mot Spanien som slutar med SPANIEN som vinnare.

Ikväll kan jag bli överbevisad. Tills dess inbillar jag mig att jag har alla rätt....
Ha en skön fotbollskväll!

1 kommentar:

MiTTSeTTe sa...

Heja Hanna! Själv är jag inte med iår. Ett resultat rätt!!! Bådar gått
eller? Turkiet till final? Vet inte riktigt. Men jag säger det igen
Heja Hanna!