torsdag, september 13, 2007

flimmer och blod

Igår kände jag mig så trött och urlakad att jag åkte hem från kontoret och la mig och sov medan Molly lekte på dagis. Efter hämtning och handling och hemkomst märkte jag att allt flimmrade och jag hade svårt att se vad som stod på dataskärmen. Obehagligt. Som tur var har ju moster Mia kommit hem igenom och assisterade fint medan jag vilade en stund till och lagade mat i lugn och ro. Besökte MVC idag och kollade blodvärde och blodtryck för säkerhetskull och ser man på, jag har plussat på mig 10 blodpoäng. Så det går åt rätt håll. Nu är det bara att fortsätta äta Niferex med ett glas juice och se glad ut, så kanske jag sprattlar iväg till jobbet igen på måndag ( jag har nämligen jobbat klart för veckan idag!)

Ska bara överleva gräsänkadagarna i helgen. Johannes den skurken ska på resa till Finland. men sen är det min tur. veckan efter. HAhahahahahaha!!!

Inga kommentarer: