fredag, september 07, 2007

Nu är det helg


Jag ska lägga mig i badet med skön badolja ( tack kära vänner) och Johannes ska natta Mollsan. Imorgon fyller bror David 25 år och vi som är hemma ska gratta med tårta, kaffe och paket. Kanske hinner man med ett loppisbesök på badhusparken innan ( ska dom aldrig sluta?) Lördagskvällen lär gå i gulblåa tecken med fotboll. Heja Zlatan, min fotbollsgud! På söndag funderar jag på barnteatern " Herr Grönkvist" kl 14 på Nolia city konf. från 4 år och på aftonen dyker våra efterlängtade greklandsresenärer upp igen. Ja, och sen är det måndag.

Men nu är det simma lugnt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt badkar! och snyggt badrum! Det är en hndig karl som gjort det där det ser ju jag. Way to go...

...Torrrrgny...

...hehe

MiTTSeTTe sa...

Vad skulle man göra utan badkar, så skönt att slappna av i efter jobbet! Man känner sig även lite tyngdlös för en stund!

MiTTSeTTe sa...

Har en ny adress till min blogg
om du skall titta in

mittsette.blogspot.com